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Seller_N4NaHkO01buJU

Valores demorando para liberar

boa tarde

Alguém esta percebendo um problema nos pagamentos? Na liberação? Esta liberando muita pouca grana e após analisar os pedidos percebi que tem entrega feita a mais de 7-8 dias e o dinheiro não esta sendo liberado. Fazemos nossos envios com os correios

A politica de entrega da amazon é que os valores são liberados 7 dias depois da entrega do produto e que sempre ocorreu até uns dias atrás que parece que o sistema bugou. Alguem com problemas tambem?

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Tags:Payments
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Seller_N4NaHkO01buJU

Valores demorando para liberar

boa tarde

Alguém esta percebendo um problema nos pagamentos? Na liberação? Esta liberando muita pouca grana e após analisar os pedidos percebi que tem entrega feita a mais de 7-8 dias e o dinheiro não esta sendo liberado. Fazemos nossos envios com os correios

A politica de entrega da amazon é que os valores são liberados 7 dias depois da entrega do produto e que sempre ocorreu até uns dias atrás que parece que o sistema bugou. Alguem com problemas tambem?

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Seller_VkxkA7ME1R12C

Descobri o problema. Os correios bloquearam a vizualização dos códigos para rastreamento. Agora somente quem postou a encomenda tem acesso aos dados.

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Seller_1OCPnOZ0JxEMU

Pessoal, eles não querem admitir a falha.

Falaram que vendas FBM não serão mais confirmadas, e que não possui mais integração com os Correios, somente se for DBA.

O mais chocante disse tudo é que sequer emitiram um comunicado, ou falaram no notícias e etc.

Dentro da própria plataforma ainda mostra que FBM pode ser feito pelos Correios que irão ler, que é pra usar essa transportadora para confirmar as entregas, mas uma atendente me disse que não, agora só DBA.

É muito difícil, todos os problemas que relatamos sempre somos tratados com inferioridade como se tivesse tudo bem e que a Amazon não erra. Desanimador...

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Seller_Uebj5hZueyq9O

boa tarde, sim esta complicado estou na mesma situação e eles não resolve, já vai para 2 semanas não entendem que sistema deles esta com problemas!!

10
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Seller_rwOkOaggFu5oC

Estamos passando pelo mesmo problema, pelo visto é geral........

10
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Seller_yvyvNolotDqNc

Depois de tanto reclamar transferiram a reclamação.

Aparecerá o status transferido.

Utilizei o contato via e-mail em "obter ajuda e recursos".

Cansei.

Já comecei a estudar outros sistemas de vendas fora

da Amazon.

10
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Seller_yvyvNolotDqNc

Parceiros:

Passem estas imagens das discussões sobre este assunto

e também textos em inglês para o atendimento.

1.Valores demorando para liberar

Values taking too long to release

good afternoon

Is anyone noticing a problem with payments? In the release? It is releasing very little money and after analyzing the orders I realized that there is delivery made for more than 7-8 days and the money is not being released. We ship with the post office

Amazon's delivery policy is that the money is released 7 days after the product has been delivered and that has always been the case until a few days ago when the system seems to have crashed. Anyone else having problems?

Translated with DeepL.com (free version)

img

2.Amazon não esta dando baixa na entrega dos correios

Amazon is not taking delivery from the post office

good morning

We noticed this week that the value transfer was very low. After pulling several orders we noticed that the money is not being released 7 days after the actual delivery but 7 days after the amazon deadline. Some customers have reported that they have received the product and it is showing as delayed on their side. So amazon isn't writing off the delivery. It recognizes the tracking but only the delivery is not being downloaded.

We ask for an urgent solution to this because in addition to not receiving the amounts faster this opens the door for customers to apply scams by opening the A Z warranty and claiming that they have not received the product.

img

3. taxa de entrega pontual baixando no estado da conta,problema amazon e correios, atendentes de jupiter

punctual delivery rate lowering in the state of the account,amazon and post office problem, jupiter attendants]

hello

amazon is not recognizing deliveries from the post office at all. Our on-time delivery rate is falling every day in the state of account, soon to reach zero. Every day that amazon doesn't resolve this is a huge loss. The amounts are being released in small increments.

Worst of all, you call an attendant to report a serious problem like this and it seems they don't even work on the platform. No attendant is from Brazil. They seem to be from another planet. They don't understand anything you're saying. They always give random answers that have nothing to do with the problem. They copy things we already know from the help section and close the case. We are begging them to pass the case on to the post office integration team. We've opened 10 tickets and nothing.

I honestly don't understand how a BILLION dollar platform doesn't have a system that detects when something is wrong. Why don't we have BRAZILIAN agents here in Brazil who can at least understand what we're talking about? Do we have to recognize the problem and beg for it to be recognized and solved? Because mercadolivre has a much better system than amazon and solves everything in a matter of hours? Why do we always have problems and it takes days and sometimes months to resolve them?

img

4. LIBERAÇÃO DE PAGAMENTO ATRASADA

DELAYED RELEASE OF PAYMENT

Hello, Since Monday payments are being released based on the expected delivery date at the time of purchase and not the date the order was actually delivered. This is causing quite a headache with our cash flow. Is anyone else having this problem?

img

5.A Amazon não disponibiliza Saque

Amazon does not offer withdrawals

Since February 11th, there is no available amount for withdrawal. This has never happened before, with my store having no balance for withdrawal for so long. What is happening?

img

Podem usar outro tradutor para melhorar a tradução.

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Seller_yvyvNolotDqNc

Vou criar outra discussão.

Ainda estão achando que foi bug?

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Seller_hxJWsYTPObFl3

bom dia!

também estou na mesma situação isso atrapalha de mais o processo da nossa logística de continuar vendendo e pagando aos fornecedores horrível tem mais de um mês que estou vendendo pela central seller e o dinheiro fica parado lá e não transfere para nossa conta isso desestimula nas vendas...

20
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Seller_yvyvNolotDqNc

Infelizmente.

A Amazon já devia ter corrigido ou emitido um comunicado.

Já realmente acho que é a própria Amazon prejudicando os vendedores.

Tem um pedido que era para ter sido liberado no dia 18/02 ou 19/02.

Colocaram a data de liberação do pagamento para o dia 26/02.

Hoje (21/02/2025) liberaram o dinheiro de um pedido e só.

Tem vários outros pedidos que era para eles terem liberado.

É a própria Amazon.

Aqui o comprador é o herói e o vendedor é o vilão.

Cansei.

Já chegou o final do mês e vou desativar os anúncios nos próximos dias.

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Larissa_Amazon

Oi @Seller_N4NaHkO01buJU!

Tá rolando alguns relatos sobre isso mesmo. Pra gente verificar melhor:

- Desde quando notou a mudança?

- Tem exemplos de pedidos específicos?

- Já abriu caso com o Suporte?

Me passa essas informações que posso ajudar a investigar o que tá acontecendo.

Tamo junto!

Larissa

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Seller_N4NaHkO01buJU

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by Seller_N4NaHkO01buJU

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Alguém esta percebendo um problema nos pagamentos? Na liberação? Esta liberando muita pouca grana e após analisar os pedidos percebi que tem entrega feita a mais de 7-8 dias e o dinheiro não esta sendo liberado. Fazemos nossos envios com os correios

A politica de entrega da amazon é que os valores são liberados 7 dias depois da entrega do produto e que sempre ocorreu até uns dias atrás que parece que o sistema bugou. Alguem com problemas tambem?

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O mais chocante disse tudo é que sequer emitiram um comunicado, ou falaram no notícias e etc.

Dentro da própria plataforma ainda mostra que FBM pode ser feito pelos Correios que irão ler, que é pra usar essa transportadora para confirmar as entregas, mas uma atendente me disse que não, agora só DBA.

É muito difícil, todos os problemas que relatamos sempre somos tratados com inferioridade como se tivesse tudo bem e que a Amazon não erra. Desanimador...

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Amazon is not taking delivery from the post office

good morning

We noticed this week that the value transfer was very low. After pulling several orders we noticed that the money is not being released 7 days after the actual delivery but 7 days after the amazon deadline. Some customers have reported that they have received the product and it is showing as delayed on their side. So amazon isn't writing off the delivery. It recognizes the tracking but only the delivery is not being downloaded.

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3. taxa de entrega pontual baixando no estado da conta,problema amazon e correios, atendentes de jupiter

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I honestly don't understand how a BILLION dollar platform doesn't have a system that detects when something is wrong. Why don't we have BRAZILIAN agents here in Brazil who can at least understand what we're talking about? Do we have to recognize the problem and beg for it to be recognized and solved? Because mercadolivre has a much better system than amazon and solves everything in a matter of hours? Why do we always have problems and it takes days and sometimes months to resolve them?

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DELAYED RELEASE OF PAYMENT

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Infelizmente.

A Amazon já devia ter corrigido ou emitido um comunicado.

Já realmente acho que é a própria Amazon prejudicando os vendedores.

Tem um pedido que era para ter sido liberado no dia 18/02 ou 19/02.

Colocaram a data de liberação do pagamento para o dia 26/02.

Hoje (21/02/2025) liberaram o dinheiro de um pedido e só.

Tem vários outros pedidos que era para eles terem liberado.

É a própria Amazon.

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2.Amazon não esta dando baixa na entrega dos correios

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good morning

We noticed this week that the value transfer was very low. After pulling several orders we noticed that the money is not being released 7 days after the actual delivery but 7 days after the amazon deadline. Some customers have reported that they have received the product and it is showing as delayed on their side. So amazon isn't writing off the delivery. It recognizes the tracking but only the delivery is not being downloaded.

We ask for an urgent solution to this because in addition to not receiving the amounts faster this opens the door for customers to apply scams by opening the A Z warranty and claiming that they have not received the product.

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3. taxa de entrega pontual baixando no estado da conta,problema amazon e correios, atendentes de jupiter

punctual delivery rate lowering in the state of the account,amazon and post office problem, jupiter attendants]

hello

amazon is not recognizing deliveries from the post office at all. Our on-time delivery rate is falling every day in the state of account, soon to reach zero. Every day that amazon doesn't resolve this is a huge loss. The amounts are being released in small increments.

Worst of all, you call an attendant to report a serious problem like this and it seems they don't even work on the platform. No attendant is from Brazil. They seem to be from another planet. They don't understand anything you're saying. They always give random answers that have nothing to do with the problem. They copy things we already know from the help section and close the case. We are begging them to pass the case on to the post office integration team. We've opened 10 tickets and nothing.

I honestly don't understand how a BILLION dollar platform doesn't have a system that detects when something is wrong. Why don't we have BRAZILIAN agents here in Brazil who can at least understand what we're talking about? Do we have to recognize the problem and beg for it to be recognized and solved? Because mercadolivre has a much better system than amazon and solves everything in a matter of hours? Why do we always have problems and it takes days and sometimes months to resolve them?

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Hello, Since Monday payments are being released based on the expected delivery date at the time of purchase and not the date the order was actually delivered. This is causing quite a headache with our cash flow. Is anyone else having this problem?

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good morning

We noticed this week that the value transfer was very low. After pulling several orders we noticed that the money is not being released 7 days after the actual delivery but 7 days after the amazon deadline. Some customers have reported that they have received the product and it is showing as delayed on their side. So amazon isn't writing off the delivery. It recognizes the tracking but only the delivery is not being downloaded.

We ask for an urgent solution to this because in addition to not receiving the amounts faster this opens the door for customers to apply scams by opening the A Z warranty and claiming that they have not received the product.

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Worst of all, you call an attendant to report a serious problem like this and it seems they don't even work on the platform. No attendant is from Brazil. They seem to be from another planet. They don't understand anything you're saying. They always give random answers that have nothing to do with the problem. They copy things we already know from the help section and close the case. We are begging them to pass the case on to the post office integration team. We've opened 10 tickets and nothing.

I honestly don't understand how a BILLION dollar platform doesn't have a system that detects when something is wrong. Why don't we have BRAZILIAN agents here in Brazil who can at least understand what we're talking about? Do we have to recognize the problem and beg for it to be recognized and solved? Because mercadolivre has a much better system than amazon and solves everything in a matter of hours? Why do we always have problems and it takes days and sometimes months to resolve them?

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A Amazon já devia ter corrigido ou emitido um comunicado.

Já realmente acho que é a própria Amazon prejudicando os vendedores.

Tem um pedido que era para ter sido liberado no dia 18/02 ou 19/02.

Colocaram a data de liberação do pagamento para o dia 26/02.

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